Na strani izdelka s filtrom izberite želeno specifikacijo. Izbrani izdelek lahko dodate v košarico na strani izdelka in pregledate končni izbor s klikom na gumb “Ogled košarice” v desnem kotu strani Nakup lahko zaključite s klikom na gumb “NAROČI” v spodnjem desnem kotu strani. Toplo priporočamo, da pred zaključkom nakupa preberete naše pogoje in določila. Po elektronski pošti boste prejeli informacije o vsakem koraku nakupa.
Koliko časa bo trajalo, da prispe moje naročilo?
Vsa naročila so pripravljena v roku enega do dveh delovnih dni od dneva potrditve naročila. To obdobje se lahko med razprodajami ali promocijami razlikuje. Če menite, da vaše naročilo zamuja, se lahko obrnete na naš oddelek za podporo preko spodnjega obrazca. Po pripravi pošiljke je dobavni rok 1 do 2 delovna dneva za Hrvaško in 3-5 delovnih dni za države EU. Zaradi prezasedenosti kurirskih podjetij ob določenih časih (kot so črni petek, kibernetski ponedeljek in božič) lahko nekatere pošiljke zamujajo pri dostavi. Če vaše naročilo ne bo dostavljeno v razumnem roku, nas kontaktirajte.
Ali lahko prekličem naročilo?
Vseh že dostavljenih naročil ni mogoče preklicati. Če želite preklicati naročilo, nam to čim prej sporočite tako, da se obrnete na našo službo za pomoč strankam. Naročila lahko prekličete tudi ročno na strani uporabniškega profila.
Kje je moje naročilo?
Informacije o poteku dostave lahko dobite preko elektronske pošte s številko za sledenje vašega naročila ali nas kontaktirate.K
aj pa, če prejmem napačen izdelek ali izdelek v slabem stanju?
Naš cilj je, da izdelek prejmete v popolnem stanju. Če prejmete okvarjen ali okvarjen/poškodovan izdelek, nas kontaktirajte, z veseljem vam bomo pomagali.
RNITE IN ZAMENJAJTE
Pod kakšnimi pogoji lahko vrnem kupljeni izdelek?
Vračila sprejemamo v naslednjih okoliščinah:
prejeti izdelek je poškodovan in/ali ne deluje
izdelek ni v skladu s pričakovano funkcionalnostjo
V tem primeru morajo biti vsi izdelki, poslani nazaj na zamenjavo ali vračilo kupnine, v brezhibnem stanju in brez vidnih znakov uporabe, sicer ne bomo mogli dostopati do zamenjave ali vračila kupnine. Vaša odgovornost je zagotoviti ustrezno embalažo, da zagotovite, da bodo vsi predmeti prispeli v brezhibnem stanju. Vračilo nestandardnih že pripravljenih izdelkov, ki so izdelani po naročilu, ni možno.
V skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov je kupec dolžan nositi stroške vračila blaga. Zakonski rok za vračilo ali zamenjavo je 14 dni od dneva dostave vašega naročila. Za vse morebitne dvome veljajo veljavne določbe Zakona o varstvu potrošnikov.
Ali je možno prejemati občasne informacije o novih izdelkih in ponudbah po e-pošti?
Da, s preprostim vnosom e-poštnega naslova boste prejeli informacije o najnovejših izdelkih in novicah spletne trgovine. Od prejemanja glasil se lahko enostavno odjavite s klikom na gumb “Odjava” na dnu e-pošte.
Ali lahko odstranim predmete iz svojega naročila?
Vse neželene artikle lahko izbrišete iz košarice, dokler naročilo ni poslano v obdelavo.
Ali lahko zahtevam spremembo ali vračilo prilagojenega izdelka po meri?
Izdelki po meri so izdelani na vašo izrecno zahtevo in jih zato ni mogoče spremeniti ali vrniti, tudi če niso poškodovani. V to kategorijo med drugim spadajo zanke po meri, žerjavi s spremenjenimi deli in posebne jeklene konstrukcije.