Garancije, reklamacije in vračilo kupljenega blaga
Garancije, reklamacije in vračilo kupljenega blaga
V skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov 72. člen – kupec lahko odpove kupoprodajno pogodbo.
(1) Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov enostransko odpove pogodbo, sklenjeno izven poslovnih prostorov ali sklenjeno na daljavo, v 14 dneh. (2) V primeru sklenitve prodajne pogodbe začne rok iz prvega odstavka tega člena teči od dneva, ko potrošniku ali tretji osebi, ki jo potrošnik določi, razen prevoznika, blago, ki je predmet pogodbe. (3) Če je potrošnik naročil, da se v enem naročilu dostavi več kosov blaga posebej, ali če je blago dobavljeno v več kosih ali več pošiljkah, začne rok iz prvega odstavka tega člena teči od dneva, ko je blago dobavljeno v več kosih ali več pošiljkah. potrošnik ali tretja oseba osebi, ki jo je določil potrošnik, ki ni prevoznik, izročil v posest zadnji kos ali pošiljko blaga.
V skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov 79. člen – Kupec ni upravičen do enostranske odpovedi pogodbe, če:
(1) je trgovec pogodbo o storitvi v celoti izpolnil, izpolnjevanje pa se je začelo z izrecnim predhodnim soglasjem potrošnika in z izrecnim predhodnim soglasjem potrošnika in njegovo potrditvijo, da je seznanjen z dejstvom, da bo izgubil. pravico do enostranskega prenehanja izpolnjenega (2) predmet pogodbe o blagu ali storitvi, katere cena je odvisna od sprememb na finančnem trgu, ki so izven vpliva trgovca in ki lahko nastanejo ob potrošnikovi pravici do enostranske odpovedi pogodbe. (3) predmet pogodbe je blago, izdelano po potrošnikovi specifikaciji ali potrošniku jasno prilagojeno (4) predmet pogodbe je hitro pokvarljivo blago ali blago, ki mu hitro poteče rok uporabnosti (5) predmet pogodbe je zapečateno blago, ki zaradi zdravstvenih ali higienskih razlogov ni primerno za vračilo, če je bilo po dostavi odpečateno (6) predmet pogodbe je blago, ki je zaradi svoje narave po dostavi neločljivo pomešano z drugimi stvarmi
Če kupec enostransko odpove kupoprodajno pogodbo, mora kupec sam nositi neposredne stroške vračila blaga, blago pa mora vrniti v 14 dneh (77. člen ZJN). Kupec je v skladu z zakonom odgovoren za morebitno poslabšanje blaga, ki je posledica ravnanja z blagom (razpakiranje, izgubljeni dokumenti in deli, poškodbe, uporaba blaga ipd.), razen za tiste, ki so potrebne za ugotavljanje narave, lastnosti in funkcionalnosti blaga. blaga 77. člen zakona o javnih naročilih). Če je izdelek vrnjen z okvaro, z večjimi poškodbami ali brez delov in dokumentacije in če ni dostavljen v naknadnem roku 8 dni, se šteje, da kupec ni izpolnil svoje obveznosti vračila blaga in prodajalec ni dolžan. za povračilo.
Potrošnik je dolžan trgovca pred iztekom roka za enkratno odpoved pogodbe obvestiti o svoji odločitvi o odpovedi pogodbe preko obrazca za odpoved pogodbe, ki si ga lahko prenesete TUKAJ. Vračilo kupnine bo izvedeno na enak način, kot je stranka opravila plačilo.
Zamenjava blaga Blago je možno vrniti (na lastne stroške) v 14 dneh po prejemu, izključno v originalni embalaži in na naslov Dizalica d.o.o. Slavonska avenija 22E, 10000 Zagreb. Rok 14 dni teče od dneva, ko je blago, ki je predmet pogodbe, predano kupcu ali tretji osebi, ki jo določi kupec, ki ni prevoznik/dobavitelj. Če je kupec z enim naročilom naročil ločeno dostavo več kosov blaga ali če je blago dobavljeno v več kosih ali več pošiljkah, teče rok od dneva oddaje zadnjega kosa oziroma zadnje pošiljke blaga. Zamenjava blaga izključuje blago, ki je bilo rabljeno. Pri menjavi blaga je treba priložiti originalni račun.
Pogoji za odpoved pogodbe v spletni trgovini 1. Izračun roka za enostransko odpoved pogodbe Pogodbo lahko brez navedbe razloga enostransko odpovete v 14 dneh. Da bi lahko uveljavili pravico do enostranske odpovedi te pogodbe, nas morate o svoji odločitvi za enostransko odpoved pogodbe pred iztekom roka obvestiti z nedvoumno izjavo, poslano po pošti (Dizalica d.o.o., Slavonska avenija 22E, 10000 Zagreb , po telefonu (+385 1 553 0706) ali po e-pošti (prodaja@dizalica.hr, v katerem boste navedli svoje ime, naslov, telefon, faks ali e-naslov, lahko pa uporabite tudi priloženi primer oz. obrazec za enostransko odpoved pogodbe. Rok za enostransko odpoved pogodbe je 14 dni. Kopijo obrazca za enostransko odpoved pogodbe lahko izpolnite in pošljete na naši spletni strani elektronsko.
2. Vračilo plačanega zneska Če enostransko odpovete to pogodbo, vam bomo denar, ki smo ga prejeli od vas, vrnili brez odlašanja, najkasneje pa v 14 dneh od dneva prejema vaše odločitve o enostranski odpovedi pogodbe. Vračilo bo izvedeno na enak način, kot ste opravili plačilo. Vračilo denarja lahko opravimo šele po tem, ko nam je blago vrnjeno, stroške vračila pa krije kupec.
3. Vračilo blaga Šteje se, da ste svojo obveznost izpolnili pravočasno, če nam, torej pooblaščeni osebi za prevzem blaga, pošljete ali predate blago pred iztekom zgoraj omenjenega roka.
5. Odgovornost potrošnikov za slabitev blaga Odgovorni ste za vsako poslabšanje blaga, ki je posledica ravnanja z blagom, razen tiste, ki je bila potrebna za določitev narave, lastnosti in funkcionalnosti blaga.
Pisanje ugovorov Garancija in servis Vse reklamacije v skladu z 10. členom Zakona o varstvu potrošnikov (N.N.41./2014.) lahko pošljete po pošti ali elektronski pošti na naslov: Dizalica d.o.o., Slavonska avenija 22E, 10000 Zagreb ali na: prodaja@dizalica.hr. Za potrditev prejema vaše pisne pritožbe v skladu s 5. odstavkom 10. člena zakona in nato odgovor nanjo prosimo, da navedete točne podatke za njeno prejem. Na vašo pritožbo moramo pravno pisno odgovoriti najkasneje v 15 dneh od dneva prejema pritožbe. V nasprotnem primeru se lahko obrnete na Državni inšpektorat ali Zvezo za varstvo potrošnikov. Če sprejemate pogoje uporabe, sprejemate tudi splošne pogoje. Dizalica d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe teh pogojev brez predhodnega obvestila. Pogoji poslovanja so v skladu z zakonodajo Republike Hrvaške.
“Garancija za pravilnost prodanega artikla” je vsaka obveznost trgovca ali proizvajalca, ki jo poleg odgovornosti za stvarne napake prevzameta in na podlagi katere sta dolžan blago vrniti ali zamenjati, popraviti ali servisirati. če blago ne ustreza specifikacijam oziroma zahtevam na garanciji, torej v oglaševanju, ki je na voljo pred ali ob sklenitvi pogodbe. Vir: Zakon o varstvu potrošnikov NN 14/19; Pogoji, čl. 5. (UL 110/15)
Garancija, tehnična navodila, navodila za montažo in navodila za uporabo so priloženi izdelku in v smislu 42. čl. 6. odstavek Zakona o varstvu potrošnikov Dizalica d.o.o. meni, da je kupec tako vnaprej na jasen in razumljiv način obveščen o teh podatkih, povezanih z izdelkom, kot tudi o obstoju poprodajnih storitev.
Če morate napravo servisirati, preverite pooblaščeno servisno dokumentacijo, ki je priložena napravi, in sledite navodilom pooblaščenega servisnega centra.
Če ima izdelek garancijo in izdelek v garancijskem roku ne deluje pravilno, je kupec pooblaščen, da se v skladu z navodili na garancijskem listu neposredno obrne na pooblaščeni servis.
Materialne napake na dostavljenem blagu Če pride do poškodb na dostavljenem blagu (materialne napake), jih je treba nemudoma prijaviti dostavljavcu. Dolžnost dostavljalca je, da to nemudoma zabeleži. Če po prevzemu ne boste reklamirali dostavljenega blaga, bomo šteli, da ste blago prejeli v dobrem stanju in nadaljnjih reklamacij ne bomo mogli sprejemati. Prodajalec tudi ne prevzema odgovornosti v primeru nenamerne škode med dostavo blaga, kot so:
– propadanje terena in vhoda v posest (če je bila dostava opravljena s težkim tovornjakom) – škoda zaradi preozkih vhodov v posest in prehoda skozi posest – poškodbe blaga, nastale zaradi opravljanja dodatnih storitev na željo stranke (npr. dviganje na streho, balkon…) V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (UL 41/14, 110/15, 14/19) se za razmerja med potrošniki in trgovci v primeru stvarne napake uporabljajo določbe Zakona o obligacijskih razmerjih (UL 35/05, 41). v izdelku. / 08, 125/11, 78/15) o odgovornosti za stvarne napake. O obstoju vidnih napak je potrošnik dolžan obvestiti prodajalca brez odlašanja, najkasneje pa v dveh mesecih od dneva, ko je napako odkril. Kot prodajalec odgovarjamo za stvarne napake stvari, ki jih je imela v času prenosa tveganja na kupca, kot tudi za tiste stvarne napake, ki nastanejo po prenosu tveganja na kupca, če so nastale zaradi vzroka. ki je obstajala prej. Za materialne napake prodanega artikla, ki se pojavijo po poteku garancijskega roka, ne odgovarjamo.
Pomanjkanje materiala se lahko šteje, ko:
– izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno uporabo ali trženje – izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno uporabo, zaradi česar ga kupec kupi, prodajalec pa pozna oziroma bi moral vedeti – izdelek nima lastnosti ali lastnosti, ki so izrecno ali tiho dogovorjene ali predpisane – je prodajalec dostavil izdelek, ki ni v skladu z vzorcem ali modelom, razen če je vzorec ali model prikazan zgolj v informativne namene.
Kako se preverja ustreznost izdelka?
Preverja se z drugim brezhibnim izdelkom iste vrste, hkrati z navedbami proizvajalca ali navedbami na samem izdelku.
Kako se upošteva materialna prikrajšanost?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki obvestiti z natančnim opisom le-te v zakonsko določenem roku. Hkrati nam stranka omogoči ogled artikla.
Pravico do priznanja stvarne napake na izdelku podrobneje urejajo določbe Zakona o varstvu potrošnikov.
V primeru vračila zaradi pomanjkanja izdelka je kupec dolžan kontaktirati prodajalca po e-pošti na prodaja@dizalica.hr in se dogovoriti za prevzem izdelka na vnaprej dogovorjenem naslovu. V tem primeru stroške vračila izdelka nosi prodajalec, torej podjetje Dizalica d.o.o. in vse podatke, ki jih potrebujemo za prevzem pošiljke na naslovu stranke, bomo uredili po e-pošti ali telefonskem klicu.
ODR platforma Spletno reševanje sporov:
S posebno uredbo Evropske unije se lahko od 15. februarja 2016 po vsej EU spori v zvezi s spletnim nakupovanjem rešujejo preko platforme SRS za spletno reševanje potrošniških sporov. Do platforme za reševanje potrošniških sporov preko interneta lahko kupec dostopa preko povezave.
To pomeni, da lahko ob spletnem nakupu znotraj EU na hitrejši in enostavnejši način vložite reklamacijo pri spletnem nakupu v EU (pokvarjen izdelek, nezmožnost zamenjave, ipd.) na zgornji povezavi inreklamacijo lahko oddate na katerem koli od 23 uradnih jeziki EU.
V primeru spora v skladu z Zakonom o alternativnem reševanju potrošniških sporov (UL 121/16) predlagamo alternativno reševanje potrošniških sporov pri enem od organov, določenih za alternativno reševanje potrošniških sporov, ki delujejo v Republiki Hrvaški. In če to ni mogoče, je pristojno pristojno sodišče v Republiki Hrvaški.